نحوه شكايت از پارس خودرو


سلام ، خسته نباشيد:
غرض از مزاحمت ، يه خودروي از شركت پارس خودرو گرفتم البته پس از ثبت نام و سه چهار ماه منتظر ماندن به صورت مشاركتي { خودروي صفر } ، بعد تحويل خودرو متوجه رنگ دار بودن درب موتور ( كاپوت جلو ) نبودم شايد هم اون موقع نشان نميداد ولي بعد مدتي استفاده متوجه شدم كه قسمت جلوي كاپوت جلويي داراي رنگ ميباشد ، خلاصه بعد كلي تماس و اينكار بوكن و .... كارشناسشون از تهران از قسمت بازرسي تشريف آوردن و تاييد كردن كه اين اشكال يعني دورنگ بودن درب موتور از كارخانه سازنده است ، ولي گفتن ما فقط ميتونيم در موتور رو براتون عوض كنيم ، گفتم اين كلاهبرداري نيست با اين كه ميدونستيد رنگ دار هست به عنوان صفر فروختيد ، اصلا من از كجا بدونم كه تصادفي نيست ، خلاصه قبول نكردن كه خوردو رو تعويض كنن ، حالا من چكار كنمك ؟ چه راهي هست ؟
ممنون ميشم كه راهنماييم كنيد

وضعیت: باز (پاسخ رایگان)
مهارت: -
1 پاسخ
3,741 بازدید
تاریخ ثبت: ۱۳۹۱/۰۵/۲۸ ۱۳:۲۴:۴۰