مشکل در مدیریت ساختمان


سلام،بنده مدیر اجرایی یک ساختمان 8 واحدی هستم.مهرماه سال گذشته به منظور تعمیر خرابی لوله کشی شوفاژ خانه، گروهی دو روز در پارکینگ منزل مشغول تعمیرات بودند که لوله ای از دست یکی از کارگران افتاده و باعث خسارت به ماشین یکی از همسایگان شده بود.این خسارت به استناد صحبت خود خسارت دیده چهارصد هزار تومان تعیین شد که در زمان حادثه خسارت دیده از نیمی از مبلغ گذشت کرد و دویست هزار تومان از حساب کارگر خاطی توسط اینجانب کسر گردید و تسفیه حساب انجام شد.بعد از گذشت 3 ماه در ماه دی ماه سال گذشته همسایه خسارت دیده بعد از تعمیر کلی ماشین اعلام کرد که مابقی خسارت یعنی دویست هزار تومان مابقی را می خواهد.و زیر حرفهای گذشته خود مبنی بر گذشت از خسارت زد و اعلام کرد که خسارت خود را از این جانب به عنوان مدیر اجرایی طالب است.و اکنون از بنده در شورای حل اختلاف طرح دادخواست کرده و اخطاریه ای برای بنده آمده مبنی بر اینکه در تاریخ 28 اردیبهشت ساعت 4 به شورای حل اختلاف مراجعه کنم.از آنجایی که بنده در زمان صحبت با ایشان شاهدی نداشتم و ایشان امروز اعلام میکند که در زمان حادثه اعلام رضایت نکرده می خواستم بدانم در شورا حق را به چه کسی می دهند؟آیا قوانین ساختمان ایجاب میکند که مدیر اجرایی که حقوقی دریافت نمیکند مسئول اموال دیگر ساکنین باشد؟در ضمن اینجانب در تاریخ ذکر شده در برگ اخطاریه نمیتوانم در شورا حضور داشته باشم.می خواهم بدانم که آیا عدم حضور بنده به ضرر من تمام خواهد شد یا نه؟
با سپاس فراوان

وضعیت: باز (پاسخ رایگان)
مهارت: -
1 پاسخ
2,819 بازدید
تاریخ ثبت: ۱۳۹۲/۰۲/۱۰ ۱۹:۴۳:۵۳